Casatoria noastra, cea mai durabila si frumoasa calatorie!

Multă vreme am suspinat la ideea de cerere în călătorie. Ca un veritabil blogger de călătorii, pasionat de tot ce înseamnă noi țări, peisaje și culturi diferite, nu mi-am dorit așa mult rochia de mireasă pe cât mi-am dorit bagajul plin și biletele de avion lângă. Dacă el îmi spunea “Hai să plecăm mâine undeva!”, și dacă se putea ca acel undeva să fie și surpriză, eram cea mai fericită!

Dar cred că alături de persoana potrivită, o cerere în căsătorie poate fi începutul celei mai frumoase călătorii. Poate că ne sfiim să vorbim deschis despre această zi, la care visam cândva, în condițiile în care divorțurile și ideea de a fi fericit de unul singur sunt, deopotrivă, la modă astăzi.

Iată că întrebarea a apărut din partea lui, iar răspunsul Da a ieșit plin de emoție dintre buzele mele. Nu ne mai rămânea decât să creăm nunta de vis, care trebuia să cuprindă următoarele:

Natură

Vorbim de muuultă natură. Dacă se poate undeva la munte, într-un decor cu peisaje superbe în spate, cu verdele specific și crestele acoperite de zăpadă. Dacă dragostea pentru ea ne-a însoțit tot restul vieții, este imposibil să nu fie acolo într-una din cele mai importante zile.

Am căutat și am tot căutat. Apoi ne-am întrebat: care era motivul pentru care căutam atât de înverșunați muntele? În cele din urmă, l-am conștientizat: povestea noastră începuse la munte, iarna. Cu atât mai bine!

Plus că tocmai frumusețea inegalabilă a naturii va face ca fotografiile să pară desprinse din basme. Exact asta căutăm de la nunta noastră: ca aceeași magie și același sentiment unic care ne-au însoțit o bună bucată de timp să fie transpuse într-o singură zi și noapte. Pentru asta, cadrele naturale ne sunt cei mai buni prieteni!

Ne vom inspira din aceleași locuri în care povestea noastră de dragoste a fost orchestrată de Univers, constituind decorul primelor priviri, primelor strângeri de mână și primelor amintiri împreună. Toate acestea s-au întins de-a lungul mai multor localități, fiindcă spiritul de călător sălășluiește în amândoi: vorbim de o escapadă de câteva zile între cele mai căutate stațiuni montane din sudul țării (Sinaia, Predeal, Brașov). Curând ne-a picat fisa: vom alege Poiana Brașov pentru celebrarea nunții!

Am căutat mai întâi cazare în Poiana Brașov – trebuia să găsim un loc cu vedere largă asupra munților, dar care să poate să și găzduiască invitații. Am mers de curiozitate și la Târgul de Turism, unde am dat de standul celor de la Royal Boutique Hotel Poiana Brașov. Oricât de multe alte oferte am mai găsit, am rămas cu gândul la ei: pe lângă faptul că este cunoscut și că are un salon de nunți în Brașov, are recenzii foarte bune!

Pentru invitati

Ne mai dorim, înainte de toate, să oferim o experiență unică invitaților. Să-și amintească de nunta noastră nu doar ca un eveniment trecător în care noi am fost protagoniștii, ci ca o scurtă vacanță relaxantă pentru ei. Iar Royal Boutique Hotel Poiana Brașov oferă terasă, bar, sală de jocuri, dar și posibilitatea închirierii de biciclete.

Pe lângă distracția de la nuntă, vrem ca invitații să simtă că doi călători care iubesc muntele și natura își unesc viețile în acea zi.

La confortul camerelor și panorama superbă cu care se pot trezi dimineața, se adaugă și călăritul, drumețiile în zonă, camera de jocuri, schi și saună. Iar pentru cei mici și activi, hotelul asigură și un teren de joacă pentru copii!

Si acum să trecem la noaptea propriu-zisă…

Decoratiuni

Amândoi dorim ceva inedit. Dorim să îmbinăm dragostea pentru munte cu decorul clasic al restaurantului de nunți. Căutam albul și culorile naturale, de pământiu și verde puternic, ca ramurile de brad – imitând, astfel, decorul care ne-a conturat povestea.

Foarte important! Rămâne să angajăm un fotograf și un cameraman care să surprindă toate momentele semnificative. Iar o ședință foto în rochia de mireasă în munți este cel mai durabil și semnificativ cadou pe care ni-l putem face, care să dăinuiască peste ani!

Da, vrem ca oamenii să pășească în restaurant și să fie frapați de aroma proaspătă din jur, ca și cum se află într-o pădure de munte de după ploaie! Visăm la candelabre din frunze și iederă curgătoare, pentru a împodobi tavanul, iar pentru stâlpii de susținere, vom apela la aranjamente din mușchi, iederă și flori albe. Acestea să se afle pe fețele de masă de un brun liniștitor, alături de flori de munte colorate, în coșulețe de paie.

Că tot rămăsesem la facilitățile oferite de hotel, pentru mine piesa de rezistență este grădina de afară. Plănuim să ne extindem decorațiunile și acolo, pentru ca întregul hotel să fie cuprins de sărbătoare!

Meniul

Nu vrem orice fel de meniu, căutăm un meniu rafinat, care să satisfacă toate gusturile. Nici nu sunt mare fană a mâncărurilor prea grase, ci mai mult a aromelor multiple îmbinate în cel mai inteligent mod. Vorbim de linguriță crocantă cu tartar de somon fumemini salată de rucola cu sfeclă coaptă sau brânză sărată sau foietaj cu somon servit cu cartofi duchess si sos Charon (olandez+roșii) – acestea sunt câteva din mâncărurile deja înscrise în oferta restaurantului. Nu pot să vă zic cât de mult ușurează munca să fie deja gândite după gustul tău!

Pentru că, așa cum v-am zis, vreau ca nunta să rămână în memoria invitaților ca fiind una specială, avem și ideea de a personaliza meniul. Adică să adăugăm o rețetă pe care o descoperiserăm împreună în experiențele noastre culinare din străinătate. Pentru că am ajuns amândoi în Thailanda, avem de gând să le oferim și invitaților un strop din gusturile unice și le vom prepara pad thai (tăiței din orez, ouă, alune, pește, sos de soia și fasole)!

Muzica si dans

Înainte de toate, vrem să ne distrăm și să celebrăm faptul că ne-am găsit. Hotelul ales deține un ring de dans spațios și un sistem de sunet complet, ceea ce este perfect! Avem deja gândul la un DJ pe care să-l angajăm, iar în materie de muzică, vom adăuga câte puțin din toate. Populară pentru mătușile îndepărtate, ceva mai în vârstă, cele mai în vogă hituri ale ultimilor 3 ani, pentru verișorii care se află la liceu, puțin rock mai după 1-2 noaptea, pentru a încinge atmosfera.

Iar melodiile alea speciale, alea vor fi pentru noi. Melodiile care au marcat diferite stadii ale relației noastre, care ne-au ajutat să ne cunoaștem mai bine, care ne-au împăcat, care ne-au făcut să ne deschidem sufletul unul în fața celuilalt.

Una din ele este o melodie veche de dragoste – cu siguranță cunoscută de toată lumea – pe care vom pregăti un dans lent, emoționant, inspirat de dansurile moderne, care să înfățișeze dinamica relației noastre.

Surpriza serii

Pentru ca invitații să înțeleagă sau să-și amintească de ce ne aflăm acolo, cu decorul natural de afară și cu decorul creat de noi înăuntru, punem la cale un filmuleț în care ne spunem povestea.

Cum fiecare decizie luată a condus la acel moment, când ne-am văzut prima oară. Cum s-a simțit prima privire, din perspectiva fiecăruia. Cum nu ne puteam abține să râdem de fiecare dată când ne priveam. Cum a decurs prima plimbare pe străzile pustii, fermecați de munte, dar mai ales de sentimentele care se înfiripau. Încet, dar sigur. Cum zilele de iarnă ale acelei vacanțe, cu frigul de la munte, ne rămăseseră totuși calde în inimă datorită prezenței celuilalt în viața noastră.

De altfel, m-am asigurat și ca salonul de nunți să aibă condițiile necesare pentru a proiecta materialul video la calitate înaltă pe unul dintre pereți. E important să nu existe dificultăți tehnice, ca invitații să se poată conecta, pur și simplu, la experiențele noastre.

Iar pentru ca toate acestea să devină posibile, pentru ca nunta noastră de vis să devină realitate, avem nevoie de locul potrivit și de oamenii potriviți. Așa cum și noi ne-am întâlnit la locul și la momentul potrivit, când eram pregătiți unul pentru celălalt, așa și Royal Boutique Hotel Poiana Brașov are să fie locul ideal în care să ne unim destinele; și nu doar atât, căci e reprezentat de echipa perfectă pentru a ne îndeplini toate ideile neconvenționale!

Așa că acum știți unde vă așteptăm să ne urați casă de piatră

SURSĂ FOTO: https://www.hotel-royal.ro/ro-ro, https://pixabay.com/ și https://www.pinterest.com/